Jak zminimalizować/uniknąć konieczności prowadzenia zabiegów chirurgicznych w przypadku periimplantitis i ostrego zapalenia przyzębia?

Po co regeneracja w periodontologii?

Pomimo podejmowania kompleksowych działań ukierunkowanych na zachowanie higieny, w wielu przypadkach bez stosowania zabiegów chirurgicznych, nie udaje się skutecznie kontrolować chorób zakaźnych jak zapalenie błony śluzowej, płytkie zapalenie okolic implantu, jak
i ostrego zapalenia przyzębia, stąd wymagają one interwencji inwazyjnych.

Niechirurgiczna terapia CLEAN&SEAL przyczynia się do przesunięcia w czasie, a nawet zupełnego uniknięcia zabiegów chirurgicznych w przypadku zapalenia błony śluzowej, płytkiego zapalenia okolic implantu, jak i poważnego zapalenia przyzębia.

16/05/2024

Czwartek

Zapraszamy Państwa na prezentację najnowszej koncepcji niechirurgicznego leczenia periimplantitis i ostrego zapalenia przyzębia.
Poznacie protokoły postępowania, najnowsze badania naukowe oraz zobaczycie produkty wspierające leczenie.

Spotkanie potrwa 2 godziny + przerwa lunchowa + dyskusja.

smart regeneracja

Krok 1: CLEAN

Odkażenie przyzębia i okolic implantu, rozbijanie biofilmu i rozpuszczanie ziarniny.

Krok 2: SEAL

Ochrona odkażonej rany, wspomaganie gojenie, stabilizacja skrzepu za pomocą usieciowanego kwasu hialuronowego.

Moderatorzy spotkania:
ALEXANDRE GEORJON – Head of Global Marketing & Sales Regedent
DANIEL MOCK – Global Commercial Product Manager Regedent

Szczegółowe informacje

RAFAŁ TOPOLEWSKI
rafal.topolewski@cwittdental.pl

Zapisz się na kurs

Koszt uczstnictwa w kursie:

zł / os.

WSPÓŁPRACA: